A fost Expo-Dragobete de zile mari!

Asa bine cum m-am simtit ieri nu m-am mai simtit de mult, va recunosc. Dar incep sa observ o constanta in viata mea: ori de cate ori sunt in prezenta acestor oameni, ma simt super. Iar oamenii de care va vorbesc sunt nimeni altii decat membrii de baza ai blogosferei oltenesti:

1. Sandra B.
2. Mirela C.
3. Xaara N.
4. Yuki A.
5. Volt R.
6. Alina V.
7. Irina P.
8. Daniel B.
9. Damian I.
10. Eddie M.

Ei au ales sa sarbatoreasca Dragobetele in mod creativ pentru prima. Asa ca au venit la atelierul de la Casa de Cultura "Traian Demetrescu" si, alaturi de copii cu varste de 7 sau 9 ani, au creat felicitari scrapbook pentru persoanele dragi lor. Alaturi de noi au mai decis sa creeze si Ioana si Luca de la Suceava. Imediat ce voi avea link spre lucrarile lor, le voi atasa aici.
Asadar, ieri am avut la dispozitie 2 schite si o gama de 4 culori pastelate, pe care le-am folosit in diferite combinatii. Am creat in format A5.
A fost un melanj foarte frumos de varste, iar atmosfera a fost super-relaxata, desi eram inconjurati de camere de luat vederi de la diversele televiziuni din oras (DigiTV si GTV). In aceasta atmosfera relaxata s-au creat adevarate opere de arta. Eu am fost extraordinar de placut surprinsa sa vad ce creatii frumoase am obtinut. Inca o dovada a faptului ca talentele pot fi descoperite la orice varsta :).
Pe scurt, a fost o atmosfera din care eu, una, m-am hranit, dar care va continua sa ma inspire, pentru ca dintr-o amintire frumoasa te poti hrani o viata, nu :)? Si uite asa ajungem iarasi la esenta acestui hobby - pastrarea amintirilor :).
Dar seria acestor minunate intalniri abia a inceput. Pe 5 martie, de la ora 18.00, craiovenii sunt invitati sa creeze pagini de album pentru femeile dragi din viata lor. Iar pe 3 martie membrii blogosferei se vor reuni pentru a aduce un omagiu femeilor din viata lor.

Acum va las in compania celor mai graitoare marturii ale atelierului-concurs de ieri, la care toti au fost castigatori:












Despre acest eveniment au mai scris:

Daniel Botea - Natural - Tot el a facut si multe fotografii, le gasiti aici
Damian Irimescu
Xaara Novack

Ne vedem pe 5, dragi craioveni. Iar aici pe blog, imediat dupa aceea ;). Pe curand, deci!