In the mood pentru Calendarul de Advent

Recunosc ca pana prin 2009, cand am plecat in Suedia, nu auzisem de calendarul de Advent. Nici nu stiu daca aparuse la noi. In orice caz, va dati seama ca nu am rezistat si, imediat ce am inceput cu scrapbooking-ul, asta a fost una din primele creatii:
Deschis si privit de sus, albumul arata ca o stea:
 
 Vedere din interior:
...si asa arata inchis - nu ati banui ce "ascunde", nu ;)?
Ideea calendarului de Advent mi se pare tare frumoasa, pentru ca scopul lui, din punctul meu de vedere, e sa ne aminteasca sa fim mai buni nu doar de Craciun, ci cat mai des posibil. Si ca nu cadourile mari si voluminoase conteaza. Un aspect util mai ales pentru copii, cred eu: trebuie sa ii obisnuim sa aprecieze si cadourile simbolice ;). In felul asta devin ei insisi inventivi si vor vedea oportunitati de cadou acolo unde ceilalti nu vor putea :). 
Este echivalentul ideii de a ne bucura de frunze, mirosuri, ghinde si flori atunci cand iesim afara, pentru ca ele ne fac ziua mai frumoasa si iesirea mai interesanta si mai intensa. Voi ce ziceti?
Revenind la calendarul de Advent, in Suedia il aveam pe cel de mai sus. Aici ne-am cumparat unul foarte dulce, cu buzunarase, pe care il agatam pe un perete cu cateva zile de 1 decembrie, tocmai ca sa ne aminteasca de concept si, in ritmul asta al vietii, sa nu uitam sa mai cream si noi insine cadourile :).
Dar pentru voi, cei care doriti sa va mesteriti propriul calendar anul asta, am cateva idei preluate de pe Pinterest, solutii ergonomice, care sa nu va consume prea mult spatiu, dar mai ales solutii care sa va permita sa creati impreuna cu copiii vostri, ceva ce nu se intampla tocmai des, indraznesc sa afirm. Iar mai ales in perioada asta ar fi pacat sa ratam ocazia.
Sa nu mai lungec vorba...care va place cel mai mult? Si, mai important, veti accepta provocarea de a va crea propriul calendar de Advent anul asta :)?
Pachetelele sunt facute din role de hartie igienica:
Sunt curioasa ce ati pune voi intr-un astfel de calendar ;)? In orice caz, sper sa va bucurati de cadourile primite, dar mai ales de cele oferite :).