Agende in stil vintage, nordic, culinar etc.

Hello prieteni!
Iata ca a venit si ziua de 1 decembrie si, conform Calendarului de Advent, primul buzunaras din calendar ar trebui sa contina ceva pentru fiecare membru al familiei. Eu l-am pus pe-al meu aseara, Magnus pe al lui azi-noapte pe la 3. Am primit si instructiuni cum sa deslusesc primul mister si ard de nerabdare. Dar mie imi place ca toata lumea sa isi deschida cadourile in acelasi timp, asa ca mai rabd putin. Si scriu pe blog ;).
Nu-mi vine sa cred ca asta a fost deja a 3-a Intalnire ReCreativa. Asta inseamna ca prima oara ne-am intalnit acum 1 luna. Care nu stiu cand a trecut. Dar sa nu insistam pe ideea asta, ca, vorba aceea, rezistenta e futila,  nu :))?
Relaxarea, socializarea si creativitatea au umplut atmosfera cu cele mai placute vibe-uri la Intalnirea noastra ReCreativa ;). Pana la urma, din cauza faptului ca proiectul era unul cam complicat, dar si a timpului mai degraba limitat, am reusit sa facem doar 2 din cele 3 agende care ni le propusesem. Xaara, care initial voia sa faca o agenda cu design nordic, a ales pana la urma sa faca un collage, dar a cam renuntat si la asta de dragul socializarii :). Cu Alina, vazand ca abia ma impart intre Yuki si Oana, am hotarat sa lucram la agenda data viitoare. 
Dar iata cum arata cele 2 agende pe care le-am terminat. Cea cu tema culinara e a lui Yuki, si e de fapt caietul ei de retete, un instrument pretios pentru cineva atat de pasionat de gastronomie cum e ea. Iar cea cu design vintage a Oanei. Ambele au intre 3 si 6 buzunare.

Nu uitati ca am fost distrase si de deliciosul brownie made by Yuki si vinul rosu sec aduse de fete. Si, bineinteles, de diversele subiecte aduse in discutie.

Va multumesc pentru o seara superba si ne vedem in decembrie pentru inca o agenda si...alte surprize placute ;)!

La multi ani, romani! La multi ani, Romanie! Sa ne fie mai bine decat acum!