"Hainuta" noua pentru notepad-ul meu

De cand am inceput Intalnirile ReCreative, simt ca am si mai multa inspiratie, cel putin in scrapbooking. De fapt asta e un alt motiv pentru care am lansat aceste seri, imi era dor sa mai scrapbook-icesc ;). Si de cand le-am inceput, am creat 1 album pentru diriga mea din liceu (shhhh, e surpriza, de aceea o sa il postez aici numai dupa ce i-l ofer), agenda care face subiectul articolului de fata, si un travelog, un album de calatorii pe care abia astept sa il termin, ca sa vi-l pot arata. Marea smecherie la acest album e ca e facut din plicuri. Da, din plicuri, ati citit bine ;).
Insa pana una-alta, motivata fiind de o greseala - numai aparenta - am creat o noua coperta pentru un notepad care chiar avea nevoie de o "hainuta" ;). Stiti cum e cand trece timpul, se cam pune praful peste unele amanunte. Ei, asa a fost ai aici, am avut impresia ca instructiunile erau gresite, dar m-am inselat. Si asa le-am adaptat decat la dimensiunile notepad-ului meu si a iesit ce vedeti in imagini:
Notepad-ul complet deschis: 

Notepad-ul la 2/3:

...si inchis:

Stiu ca e iarna si-l puteam decora in ton cu sezonul, dar cine a zis ca e obligatoriu? 
Pana la urmatorul articol, sa avem o zi perfecta si o saptamana usoara!