Fericirea vine din lucruri marunte

Nu ca n-ati sti asta deja. Imi permit doar sa vin cu o sugestie in plus pentru a va asigura portii mici de fericire la intervale si mai mici. Gasiti-va un hobby!

Sunt pasionata de scrapbooking din 2009 si, oricat as crea eu singura - si am creat singura majoritatea timpului - si oricat de interesante ar fi proiectele, tot mai mare e satisfactia cand creezi inconjurat fiind de persoane cu acelasi hobby, sau ma rog, pasionate de arta in general, ca nu ne permitem sa fim prea pretentiosi :). Asa se face ca am initiat acest tip de experiente - Scrap Encounters/Intalniri ReCreative - unde oricare din prietenii mei de pe FB pasionat de un hobby din zona scrap poate veni. Aceste intalniri au niste principii, pe care le puteti afla dand click pe link. 

Ieri a avut loc a doua Intalnire ReCreativa, unde au fost invitate Oana V. si Alina V., 2 tinere frumoase pe care le cunosc de cand mergeam la intalnirile blogosferice. Partea si mai frumoasa e ca si ele sunt pasionate de scrapbooking si au o multime de materiale superbe - cu cateva dintre ele m-au cadorisit si pe mine, si eram ca un copil intr-un magazin de jucarii, abia imi puteam stapani bucuria. De fapt, asa fac in orice magazin cu produse scrapbooking/craft, trebuie sa recunosc :). 

Tema a fost Craciunul. Eu am creat o felicitare-sevalet, ca nu mai aveam ca mostra (dreapta), Alina a creat 1 calendar de Advent (mijloc), iar Oana o felicitare-calendar (stanga).



Urmatoarea intalnire e planificata pentru 29 noiembrie, ora 18.00. Vom crea un eveniment FB special, bineinteles. Dar...just in case ;).



Se pare ca l-am inspirat si pe Magnus, care a terminat o noua pictura, a 4-a din setul de 12 la care lucreaza acum.




O seara de fericire! Va multumesc din suflet pentru asta, fetelor!!!